startaplar-brendinq-strategiyasi-formalasdiran-zaman-hansi-sehvlerden-boyun-qacirmalidirlar-ugursuzluqlari-hansi-vasitelerle-asmalidirlar-tedbir
Müəllif: Publisist.az /Tarix: 2023-05-12 /Oxunma Sayı: 263

Startaplar brendinq strategiyası formalaşdıran zaman hansı səhvlərdən boyun qaçırmalıdırlar? Uğursuzluqları hansı vasitələrlə aşmalıdırlar? TƏDBİR.

🇦🇿 Bu tədbirin vaxtı yetişdi! 🥳
Startaplar brendinq strategiyası formalaşdıran zaman hansı səhvlərdən boyun qaçırmalıdırlar? Uğursuzluqları hansı vasitələrlə aşmalıdırlar? Əgər siz də bu sualların cavabının axtarışındasınızsa, 👇🏻
“Frick-up Night” tədbirimizdən sonra səhvlərinizdən daha yaxşı nəticələr çıxara biləcəksiniz.🥇Belə ki, təcrübəli ekosistem üzvlərindən “bir də olsa, etmərəm” dedikləri praktiki səhvləri dinləməyə hazır olun. 🤩
🎙️ Spikerlərimiz:
- Emin Mahmudov: “Maverick” Agentliyinin təsisçisi, Marketinq eksperti
- Urfan Orucov: Kontakt Home-da Kreativ Direktor
- Ayaz Əhmədov: "Dosty" təsisçisi, "SMG" agentliyinin direktoru
📌 Topic: ”Wrong branding strategies”
⌛ 17 may, 19:00
📍 SABAH.lab ofisi
Sizi ofisimizdə gözləyirik! 🤩

Paylaş:

  1. Publisist.az saytı müəllifin subyektiv təxəyyülü fonunda cəmiyyətin aktual problemlərinə toxunur