2023-marketinq-strategiyasi-ucun-10-crm-trendleri
Müəllif: Publisist.az /Tarix: 2023-03-22 /Oxunma Sayı: 349

2023 Marketinq Strategiyası üçün 10 CRM Trendləri

Müştərilərlə Əlaqələrin İdarə Edilməsi (CRM) sistemləri biznesin idarə edilməsi, biznesin potensial müştərilər və cari müştərilərlə əlaqələri inkişaf və davam etdirilməsi  üçün vacibdir. Bundan əlavə, marketinqin avtomatlaşdırılması, müştəri dəstəyi və hesabların idarə edilməsi kimi əlavə xüsusiyyətlərə malik bu platformalar təşkilatların davamlı şəkildə inkişaf etməsi üçün 360 dərəcə biznes idarəetmə həlləri təklif edir.

Bununla belə, daimi texnoloji irəliləyişlərlə CRM xüsusiyyətləri daha yaxşı xidmətlər təqdim etmək və daim dəyişən müştəri təcrübəsi tendensiyalarına cavab vermək üçün inkişaf etməyə davam edir.

Gəlin bu sektorun gələcəyini müəyyən edəcək CRM tendensiyalarına nəzər salaq.

 

  1. CRM ilə müştərini daha yaxşı anlayın

Ənənəvi olaraq, CRM marketinq əlaqələrini izləmək üçün bir yol idi. Ancaq indi onlar müştərilərimizi daha yaxşı başa düşmək üçün bir vasitəyə çevrilirlər.

CRM-lər hər bir fərdi müştəri haqqında çoxlu məlumat toplayır, satış və müştəri xidməti qruplarına təmasda olduqları hər bir müştərinin ətraflı profillərini yaratmağa imkan verir.

CRM-lər bizə müştərilərimiz haqqında real vaxt rejimində yenilənən çoxlu məlumatlara çıxış imkanı verir. Bu məlumatları düzgün emal etmək və bütün şirkətin işini asanlaşdıran ətraflı profillər yaratmaq üçün istifadə etmək bizim məsuliyyətimizdir.

2. Şirkətlər tərəfindən CRM-dən istifadəsinin artması

CRM tendensiyaları onu göstərir ki, onun istifadəsi təkcə satış və müştəri xidməti kimi müştərilərlə birbaşa işləyənlər deyil, şirkətin bütün şöbələri arasında populyarlaşacaq.

CRM ekspertləri bildirirlər ki, çox güman ki, yaxın bir neçə il ərzində bu alət bütün müəssisədə tətbiq olunacaq, çünki şirkətlər CRM sistemlərindən lazımınca istifadə etmədiklərini və buna görə də öz potensiallarından tam istifadə etmədiklərini başa düşəcəklər. Son araşdırmaya görə, şirkətlərin 80%-i CRM-nin təkcə satış və müştəri xidməti şöbələrinə kömək etmək üçün faydalı olmadığını bilir.

3. Sosial CRM artan təcrübədir

Sosial CRM sosial kanalların müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi platformalarına inteqrasiyası haqqındadır, müştəri xidməti komandalarının 65%-nin sosial şəbəkələrdən istifadə etdiyini nəzərə alsaq, bu praktika məntiqlidir. Bu, həm müştəri xidmətlərini, həm də marketinq məlumatlarını təkmilləşdirmək üçün ənənəvi kanalları sosial kanallarla birləşdirməyə imkan verir.

Sosial CRM 2020-ci ildən bəri ən yaxşı marketinq təcrübələrinin bir hissəsidir və şirkətlər müştəriləri haqqında daha çox öyrənmək üçün sosial kanallardan istifadə etməyə davam edirlər. Bunu asanlaşdırmaq üçün bugünkü CRM-lər Facebook və LinkedIn kimi məşhur sosial şəbəkələrlə problemsiz inteqrasiya edir.

Sosial media kanallarını mövcud müştəri əlaqələri platformalarına inteqrasiya etməklə yanaşı, şirkətlər müstəqil sosial CRM həllərindən də istifadə edə bilərlər. Bu alətlərlə şirkətlər müştəriləri haqqında çox şey öyrənə bilər, məsələn, onların alış vərdişləri və məhsulları haqqında nə düşündükləri. Bütün bunlar müştərilərimizi daha yaxşı tanımağa kömək edir.

4. CRM-ə qoşulmuş virtual ATS-lər

Virtual PBX, fərdiləşdirilmiş funksiyalardan istifadə edərək daxili və xarici zəngləri səmərəli idarə edən buludda yerləşdirilmiş telefon sistemidir.

Virtual ATS şirkətə öz daxili və xarici kommunikasiyalarına səs, söhbət və ya video vasitəsilə tam nəzarət etməyi təklif edir.

Virtual ATS-nin CRM ilə inteqrasiyasının üstünlükləri sonsuzdur. Məsələn, Hubspot-u PBX ilə inteqrasiya etsəniz , o, gündəlik satış fəaliyyətlərini izləmək, daxil olan və gedən zəngləri əlaqə faylının özündə qeyd etmək, zəng qeydi ilə yanaşı zəng tarixçəsinə malik olmaq, monitorinq etmək üçün əlaqə faylında bütün müştəri məlumatlarını saxlamağa imkan verir.

5. CRM-in texnoloji gələcəyi

Son illərdə yalnız CRM-lərin istifadəsi deyil, həm də texnoloji xüsusiyyətləri inkişaf etmişdir. Bu gün bir çox CRM alətləri qabaqcıl satış və marketinq, eləcə də müştəri münasibətlərinin idarə edilməsi funksiyasına malikdir. Daha çox şirkət bu alətləri birləşdirdikcə, istifadə etdikləri texnologiyaların sayını azalda biləcəklər ki, bu da onların daha məhsuldar olmasına və ümumi texnologiya xərclərini azaltmağa kömək edəcək.

CRM-in üstünlüklərindən tam istifadə etmək üçün şirkətlər müxtəlif departamentlərində istifadə olunan müxtəlif alətlər arasında məlumatları sinxronlaşdırmalıdırlar. Verilənlərin bu sinxronizasiyası müştəri məlumatının yerindən asılı olmayaraq həmişə yeni olmasını təmin edir.                                 

6. Bütün korporativ tapşırıqların CRM-də mərkəzləşdirilməsi

CRM üçün növbəti texnoloji addım müştəri idarəetmə platformalarını bütün biznes proseslərinə inteqrasiya etməkdir.

Müştəri davranışı getdikcə virtual qarşılıqlı əlaqəyə doğru inkişaf edir ki, bu da səmərəli CRM sisteminin saxlanmasının vacibliyini həmişəkindən daha yüksək edir. CRM-i digər korporativ proqramlar və alətlərlə inteqrasiya etməklə şirkətlər hər bir müştərinin vahid, tam görünüşünü yarada bilərlər. Öz növbəsində, marketinq sistemləri yüksək fərdiləşdirilmiş müştəri səyahətləri yaratmaq üçün bu tək məlumat mənbəyindən istifadə edə bilər. Və bu fərdiləşdirilmiş müştəri səyahətləri sədaqəti artırmağa xidmət edir.

Bu gün əksər CRM alətləri e-poçt marketinq platformaları da daxil olmaqla müxtəlif marketinq proqramları ilə inteqrasiya etməyə hazırdır. CRM və marketinq sistemləri arasında məlumatların sinxronlaşdırılması müştəri ilə əlaqə məlumatlarının həmişə yeni olmasını təmin edir.

7. AI sayəsində ağıllı CRM-lər

Marketinq meyllərinin ümumi cəhətlərindən biri onların texnoloji tərəqqiləri yaxından izləməsidir. Və son illərdə bu, süni intellektin marketoloqların gündəlik həyatında getdikcə daha çox olması deməkdir.

Süni intellekt-in CRM-lərə inteqrasiyasının ən mühüm üstünlüklərindən biri strukturlaşdırılmamış böyük həcmli məlumatları tez emal etmək və ondan məna çıxarmaq bacarığıdır. Bu texnologiya sayəsində biz istehlakçıların satın alma davranışındakı nümunələri və meylləri müəyyən edə və əvvəlkindən daha dəqiq seqmentasiya həyata keçirə biləcəyik.

Bundan əlavə, süni intellekt satış hunisinin müxtəlif nöqtələrində fərdi tövsiyələr verə, potensial müştərilər və dönüşümlər haqqında proqnozlar verə və chatbotlar vasitəsilə müştəri dəstəyini təkmilləşdirə biləcək.

8. CRM-lər IoT cihazlarından faydalanmağa davam edəcək

Əşyaların internetinin CRM-ə inteqrasiyası yeni deyil, lakin bu, növbəti illərdə böyüməyə davam edəcək CRM tendensiyalarından biridir. IoT cihazlarının qəbulu artmaqda davam edir.

Bir çox CRM sistemləri müxtəlif cihazlardan IoT yayımları ilə inteqrasiyaya malikdir. Daha çox məlumat mənbəyi təklif etməklə bu texnologiya CRM idarəetməsini təkmilləşdirəcək və müştəri davranışı haqqında daha ətraflı məlumat verəcək.

IoT-nin CRM-lərə inteqrasiyasının digər üstünlüyü ondan ibarətdir ki, qurğular nasazlıqlar və problemlər haqqında məlumatı birbaşa CRM-ə göndərə biləcək ki, bu da müştəri dəstək qruplarına daha fəal olmağa və məmnuniyyəti artırmağa kömək edəcək.

9. Nitqin tanınması və danışıq istifadəçi interfeysləri olan CRM-lər

Süni intellektdə olduğu kimi, səs texnologiyaları da CRM alətlərinin imkanlarını artırmaq potensialına malikdir. Nitqin tanınması proqram təminatını daha əlçatan və istifadəni asanlaşdırır. Məsələn, komandalar məlumatların daxil edilməsini sürətləndirmək və sənədləri yeni saxlamaq üçün görüşləri asanlıqla qeyd etmək üçün nitqdən mətnə funksiyasından istifadə edə bilərlər.

Sənaye mütəxəssisləri getdikcə daha çox CRM alətlərinin danışıq istifadəçi interfeysini qəbul etməsini gözləyirlər ki, bu da peşəkarlara geniş çeşidli şifahi və yazılı ifadələr vasitəsilə intuitiv şəkildə CRM sistemləri ilə qarşılıqlı əlaqə yaratmağa imkan verir. Bu sadə qarşılıqlı əlaqə vasitəsilə komandalar müştəri məlumatlarına tez daxil ola, yeni məlumatlar daxil edə, hesabatlar yarada və tapşırıqları prioritetləşdirə biləcəklər.

10. CRM-lər biznesin iş axınlarını avtomatlaşdıracaq

Avtomatlaşdırma CRM-lərə çatan qlobal marketinq tendensiyasıdır. Bir çox CRM-lər komandalara müştəri məlumatlarını yeniləmək, sənədləri paylaşmaq və ya e-poçt göndərmək kimi gündəlik tapşırıqları avtomatlaşdırmağa kömək edəcək funksiyalar təklif etməyə başlayıb.

Bu tip tapşırıqlar ixtisaslı mütəxəssislərin vaxtının 60%-ni təşkil etdiyi üçün onları avtomatlaşdırmaya buraxmaq onlara uzunmüddətli perspektivdə biznesin daha dəyərli aspektlərinə diqqət yetirməyə imkan verir, məsələn, müştəri səyahətlərinin xəritəsini çəkmək və ya CRM vasitəsilə toplanmış məlumatların təhlili. Bu səbəbdən şirkətlərin 41%-i artıq süni intellekt və maşın öyrənməsi ilə yaradılan tövsiyələr vasitəsilə cari və potensial müştərilərlə əlaqəni avtomatlaşdırmağı düşünür.

Müəllif: Mələk Heydərova

Paylaş:

  1. Publisist.az saytı müəllifin subyektiv təxəyyülü fonunda cəmiyyətin aktual problemlərinə toxunur